Feb 24, 2013

Imorgon...

Imorgon är det dags för fullmåne.

Jag har planerat försöka bli lite mer aktiv med mina ritualer nu när jag varit med om en och har mina aningar om hur det kan gå till. Själv har jag ingen mall eller nått liknande för hur ritualen ska gå till, men det borde inte ta länge att fixa. Resten går bra att dra på känn.

Hade ursprungligen tänkt att jag kanske skulle ha gjort ritualen ikväll redan, eftersom jag skall på skolning imorgon kväll, men nu tycker kroppen "Nope, not going to happen"... Nå, kanske det är bara bra att ta det lugnt ikväll istället och bara planera. Blir knappast nått stort och komplicerat eftersom jag kommer att börja så sent, lite basic saker och kanske en tarot-reading... Jag får se vad jag hittar på!

Blessed be!
~ Selena ~

No comments:

Post a Comment