Mar 18, 2013

Förberedelser, förberedelser, förberedelser...

Har börjat planera både ett och annat projekt... Jag har börjat sy om en gammal underklänning till en ritual klänning och det projektet kommer hoppeligen få lite mer fart idag ännu, jag har börjat läsa Buckland's Complete Book of Witchcraft och så knackar Ostara snart på dörren.

Jag vet egentligen precis en hurudan klänning jag skulle vilja ha som ritual klänning, men min ekonomi gör nog allt annat än tillåter ett sådant projekt nu just... Nå, allt sinom tid! Tror nog mitt nuvarande projekt kan bli riktigt snyggt bara det blir klart.

Kommer troligtvis att berätta mer om Ostara i nått skede bara jag får ihop en vettig text av all den information jag hittat hittills och diskuterat det... Får se hur mycket jag hinner med!

Borde väl också göra upp en ordentlig ritual plan här i nått skede... Inte för nått annat än för att jag inte skall behöva fundera ut allt på nytt och/eller improvisera varje gång.

Jag vet att många jag känner är allt annat än insatta i ämnet jag skriver om här, men jag är glad över den positiva feedbacken jag hittills fått. Jag svarar gärna på frågor så gott det går och man får gärna ta kontakt med mig på den väg man tycker funkar bäst ifall det finns nått någon undrar över!

Det får väl kanske vara allt för den här gången... Nu skall fröken släpa fram symaskinen och låta den sjunga resten av kvällen!

Blessed be!
~ Selena ~

No comments:

Post a Comment