Jul 24, 2013

Tidsbrist

Har inte hunnit koncentrera mig mycket på nått annat än att få vardagslivet på spåren igen den senaste tiden... Stressen börjar nog kännas så småningom och det finns fortfarande massvis att göra och nog är det ju synd att så gott som allt annat lider av det nu just. Skulle gärna vilja ta som vana att t.ex. börja meditera på kvällarna eller nått liknande så att man fick någon form av rytm på dagen.

Och på tal om rytm så är min dygnsrytm helt åt pipan nu just. Sömnnen kommer där mellan tolv och ett på natten och på "morgonen" vaknar jag först kring tolv-tiden. Det är nått jag verkligen borde och vill råda bot på, men vet inte riktigt hur jag skall göra det eftersom min väckarklocka strular... Någon som har nått tips på hur man skulle få John Blund att vara lite mera sammarbetsvillig?

Det får nog nästan räcka för idag... Finns inte mycket annat att uppdatera om nu just heller.

Blessed be!
~ Selena ~

No comments:

Post a Comment